Śniadanie

Bananowy omlet jaglany

Śniadanie, które dostarczy dużo energii.. nie wiem jak Ty , ale ja ją wykorzystam na treningu ;-p
Enjoy!

Bananowy omlet jaglany

Drukuj Przepis
Ilość Porcji: 1 Czas Przygotowania: 15 minut

Składniki

  • jajka - 2 szt.
  • płatki jaglane - 20 g
  • banan dojrzały - 1 szt.
  • cynamon - 1/3 łyżeczki
  • proszek do pieczenia - 1/3 łyżeczki
  • sól - szczypta
  • owoce jeżynowe - 50 g
  • olej kokosowy - 5 g

Sposób przygotowania

1

Żółtka oddziel od białek, białka ubij na sztywną pianę z dodatkiem szczypty soli.

2

Do żółtek dodaj płatki jaglane, kawałki banana i zblenduj na gładką masę. Dodaj proszek do pieczenia i cynamon i pozostaw na kilka minut, aby płatki mogły trochę zmięknąć. Połącz masę z białkami.

3

Na patelni rozgrzej olej kokosowy. Wylej masę jajeczną i pozostaw na średnim ogniu przez kilka minut, aż masa zetnie się z jednej strony.

4

Zsuń delikatnie omlet na talerz i poprzez odwrócenie talerza przewróć go na drugą stronę. Smaż omlet z drugiej strony również kilka minut.

5

Przełóż na talerz i udekoruj owocami.

Składniki odżywcze na jeden omlet:
Energia: 390 kcal
Białko: 16,8 g
Tłuszcze: 16,6 g
Węglowodany: 43,3 g

Pewnie zainteresują Cię również