Śniadanie

Jajko sadzone czyli śniadanie idealne

Jajka pojawiają się w moim śniadaniu bardzo często, w przeróżnych postaciach, ale trzeba przyznać, że omlety i sadzone właśnie – niezaprzeczalnie królują! Są szybkie w przygotowaniu (wystarczy, że nastawisz budzik 15 minut wcześniej) i z racji tego, że mają dużo białka i tłuszczu – bardzo pożywne, tak więc na długo dadzą Ci uczucie sytości. Nie byłabym sobą, gdybym nie zapewniła im towarzystwa warzyw, więc dziś z lekką sałatką na rukoli…
Polecam!

Jajko sadzone czyli śniadanie idelane

Drukuj Przepis
Ilość Porcji: 1 Czas Przygotowania: 15 min

Składniki

  • jajko - 2 szt.
  • sól - szczypta
  • ser feta - 30g
  • rukola - spora garść
  • pomidor malinowy - 1 szt.
  • oliwki czarne - garść

Sposób przygotowania

1

Rukolę wyłóż na talerz, na niej ułóż kawałki pomidora, oliwki i ser feta pokrojony w kostkę. Posyp ulubioną mieszanką przypraw (ja użyłam przyprawy do sałatek)

2

Patelnię rozgrzej i spryskaj oliwą w sprayu (możesz użyć również oleju np. kokosowego). Wybij jajka i po chwili zmniejsz trochę temperaturę, pozostaw do czasu aż białko zetnie się, a żółtko pozostanie płynne.

3

Przełóż delikatnie jajka na talerz obok sałatki.

Składniki odżywcze na jedną porcję:
Kcal: 250
Białko: 17 g
Tłuszcze: 18 g
Węglowodany: 5 g

 

Pewnie zainteresują Cię również