Kolacja

Omlet potreningowy

Posiłek potreningowy to absolutna konieczność, jeśli chcesz, aby zmęczone wysiłkiem mięśnie miały optymalne warunki do regeneracji i wzrostu. Więc jeśli właśnie wróciłeś z treningu to propozycja idealna dla Ciebie 🙂

Omlet potreningowy

Drukuj Przepis
Ilość Porcji: 1 Czas Przygotowania: 15 minut

Składniki

  • jajka - 2 szt.
  • mąka gryczana - 20 g
  • ksylitol - 5 g
  • kakao - 6 g
  • szczypta soli
  • jogurt naturalny - 100 g
  • odżywka białkowa (kfd wpc: trufla kokosowa) - 10 g
  • owoce jeżynowe - 100 g
  • orzechy włoskie - 10 g

Sposób przygotowania

1

Jajka wybij do naczynia, dodaj szczyptę soli i ubij mikserem na puszystą masę. Dodaj mąkę, ksylitol i kakao, wymieszaj.

2

Wylej na rozgrzaną, natłuszczoną patelnię (ja użyłam PAM-u), gdy masa stężeje z jednej strony odwróć omlet na drugą stronę i piecz jeszcze chwilę.

3

Na omlet wylej jogurt wymieszany z odżywką. Na wierzchu ułóż owoce, posyp orzechami.

Składniki odżywcze na jedną porcję:
Energia: 430 kcal
Białko: 32 g
Tłuszcze: 20,5 g
Węglowodany: 30 g

Pewnie zainteresują Cię również