2gie śniadanie/ Śniadanie

Owsianka szarlotkowa

Owsianka szarlotkowa

Owsianka to klasyka! Ja ją uwielbiam w przeróżnych kombinacjach i o każdej porze dnia. Na co dzień potrafi fajnie zastąpić słodycze, jest pełnowartościowym posiłkiem z dużą ilością błonnika, świetna również jako posiłek po treningowy no i przy tym uzależniająco dobra w smaku!

Owsianka szarlotkowa

Drukuj Przepis
Ilość Porcji: 1 Czas Przygotowania: 15 min

Składniki

  • płatki owsiane – 50 g
  • mleko – 150 ml
  • jabłko – 1 szt.
  • wiórki kokosowe – 10 g
  • cynamon – 1/3 łyżeczki
  • kardamon – szczypta
  • czekolada gorzka – 1 kostka

Sposób przygotowania

1

Mleko wlej do garnuszka i podgrzej, dosyp płatki, wiórki kokosowe i podgotuj chwilę zmniejszając temperaturę, aż płatki napęcznieją i zmiękną. Wyłącz i pozostaw płatki w garnku.

2

Na rozgrzaną patelnię przełóż jabłko pokrojone w małą kostkę i i podlej odrobiną wody. Posyp cynamonem i kardamonem. Duś kilka minut.

3

Przełóż płatki i jabłko do miseczki, posyp pokrojoną czekoladą.

Składniki odżywcze na jedną porcję:
Energia: 415 kcal
Białko: 13 g
Tłuszcze: 15 g
Węglowodany: 58 g

 

Pewnie zainteresują Cię również